Sho bre

2012-07-29 • 23:02:48 / Allmänt / Kommentarer (0)

Sho bro! Ligger just nu i sängen och tar det lungt, precis kollat Scooby doo med lillebror, myspyyys! Sen jag kom hem har jag bara mest packat upp och gjort några tidsinställda. Imorgon kanske jag träffar någon kompis, anars försöker jag ta mig ut och springa och cykla upp på stan. Nej, nu säger vi farväl för idag så hörs vi imorgon! Imorgon kommer även en viss fin person att gästblogga här, så kika in och kolla vem imorn!:D Hejdå allesammans!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen