Sommar, sol, golf, bästavän, nytt hus...

2012-07-04 • 21:25:59 / Allmänt / Kommentarer (0)
...kan det bli bättre??
 
Helloj mina vänner!
 
Dagen idag har vart awsume! Vart med Julia hela dagen och badat, spelat minigolf och bara levt livet! Älskar dig en massa bästavännen(L)
Och vädret idag har ju vart super så nu känner man äntligen att det är sommar! 
 
Imorgon kommer vi nog mest vara hos mina kusiner sen på kvällen åker vi med min lillebror på teater.
 
Just nu ligger jag i soffan i värt nya hus, första natten här! Detta blir super!
Men jag ska försöka uppdatera bättre, men vi hartyvärringet internet, men pappah håller på att försöka fixa det just nu.
 
Nej, vi hörs och ses hörrni, Hejdå ma lovers!
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen