Sorry för uppdateringen...

2012-07-03 • 00:03:40 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej på er, mina kära bloggläsare som hänger med därute och läser här även fast uppdateringen är "jättebra"...
 
Men är fortfarande kvar hos min moster. Kollat bär Niklas hopptränat Clerran, ridit Tyra och kört Benton!
Imorgon tror jag att jag rider Clerran, vi får se!
Men nej, vi har precjs kollat film och tjockat oss, och snart blir sovdaaaax!
 
Nejmen vi hörs imorgon, och uppdaringen kommer tyvärr inte vara mycket bättre imorhon, men ni får klara er!
 
Hejdå minà käraste!
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen