App som krånglar, Nya blogg.se och Dagen!

2012-06-15 • 09:15:20 / Allmänt / Kommentarer (1)
GODMORGON!

Idag ställde jag klockan på halv 11, jag tänkte att jag för en gångs skull skulle få lite sovmorgon. Nejmen då vaknar jag halv 7 och kan inte somna om, det var min sovmorgon det! haha..
Men ah, idag vet jag inte riktigt vad som händer, inte mycket antar jag. Måste packa klart också till Hällefors, eftersom vi åker imorn! yeeeeey!

Men Blogg.se appen är helt paj, jag kommer inte in och jag har provat att radera flera gånger, men det går inte:/ Någon som vet vad man kan göra?? För om den inte funkar imorn igen så kommer det ju inte bli någon bloggning i Hällefors.. :''''''''(
Kan det vara något med nya blogg.se? För nu har jag också fått den! :D
Men den typ suger.. Förra var mycket enklare och det gick snabbare, men aja, bara å stå ut;)
Vad tycker ni om den"nya"?

Nej, nu tänkte jag ta och skriva ett inlägg om ridpasset igår, så vi hörs och ses hörrni, Hejdååå!

hahaha, jag typ dööör, den hör kom fram för en s
Kommentarer
Malin

Hej! Just nu har jag två tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D
Vinn ett valfritt mobilskal (Till t.ex iPhone, HTC, Samsung eller Sony Ericsson) - http://mallemusic.blogg.se/2012/june/vinn-ett-valfritt-mobilskal.html

Veckans blogg - http://mallemusic.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-vecka-24.html

2012-06-15 // 11:35:11
Hemsida: http://mallemusic.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen