Dagen

2012-06-29 • 12:30:51 / Allmänt / Kommentarer (0)
God förmiddag, eller säger man eftermiddag nu..?
 
Vaknade iallfall vid 8 och har mest lekt med min lillebror, vi gjorde världens coolaste kul banor förut, barn på nytt och jag älskar't, hihi.
 
Har noll Planer för dagen, vi kanske åker hem idag, tror det och isåfall kommer jag nog mest packa inför flytten.
Om vi är kvar kommer nog några av mina kusiner och då får vi väll se vad vi hittar på!
 
Nej, tänkte bara lika in så ni vet var ni har mig, vi hörs och ses, Puss och kram!
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen