Fanta och Rosé

2012-06-01 • 16:30:00 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej!

kom hem från skolan för en stund sen, och man märker verkligen att det nart är sommarlov ska jag säga, förutom att vädret inte är det bästa..

Snart åker jag till min mormor och morfar och träffar massor med släktingar där som jag inte träffat sen januari 2011! Fast jag tror det blir en osocial kväll eftersom jag nog inte kommer kunna prata så mycket, HAHA! Ingen fattar, förutom några dårå, hahah..

Men ah, och jag har precis skrivit ett inlägg om hoppningen igår, det kommer upp inatt, haha..
och så har jag planerat lite design, höhö, så förvänta er en ny design inom ett tag, hoppas den blir färdig snart! :D

Nej, nu ska jag försöka göra något vettigt, vi hörs!!


Älskling(L)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen