Hiss!

2012-06-27 • 08:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)

Dessa ridbyxor verkar sköna och dom är riktgit snygga!
Dom finns att köpa på Hööks, finns även i rött och vitt.


Dessa ridskor är riktgt bra och sköna! Jag har själv sånna och dom har hållt i snart tre år! Men nu börjar dom bli slitna och lite sånt, så jag ska köpa nya, exakt likadana.
Tyvärr så kostar dom nästan 1000 kronor, men jag tycker helt klart att det är värt priset, då ridskor är något man ofta andvänder och då är det bra med några sköna. Dock så tycker jag inte om är så bra att rida med då dom är rätt tjocka, så jag rider med ridstövlar.
Dom finns att köpa på XXL.


Dessa John Whitaker ridbyxor är riktgit snygga och sköna! Dom är "stretchiga" och sköna.
Jag har själv sånna i både Blå och röd, helskodda, dom på bilden är inte helskodda, dom helskodda ser lite annorlunda ut. Men även fast dom är helstkodda är dom riktgit sköna! :D
Dom kostar runt 700:- vilket jag tycker är ett bra pris för dom här ridbyxorna!
Finns att köpa på bl.a Till häst.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen