Kategorier?

2012-06-29 • 08:00:00 / Allmänt / Kommentarer (2)
Har ni många kategorier på eran blogg?
Jag, som ni kanske ser, har bara tre kategorier, och dom är jag väldigt dålig på att andvända...
 
Men tycker ni att det blir mycket bättre och änklare om jag har mera kategorier?
Isåfall kan det ju vara en massa olika kategorier, som t.ex ridpass, bildbomber, m.m m.m
 
Så, ska jag införskaffa flera kategorier?
Eller spelar det ingen som helst roll? Svara mer än gärna, så jag vet vad ni tycker är bäst och vad jag ska göra! :D
 
För om ingen svarar så lägger jag inte till några fler, för jag glömmer bara bort att lägga in inläggen i kategoriena, men om ni vill det, så ser jag ju till att komma ihåg;)
Söta Ozzyyyyyyy :´)
 
Kommentarer
Fanny Jaensson

SV: Hihi visst blev dom! :D <3

2012-06-29 // 11:53:39
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se
Fanny

Fler 😃💚

2012-07-01 // 12:54:26
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen