När jag är i Hällefors & på Öland..

2012-06-13 • 17:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)

..så kommer jag ju inte sitta fastklistrad framför någon dator hela dagarna. Men om jag har teckning så kommer jag kanske göra ett inlägg varje kväll, men får se!

Men nu är det så, att bara för att jag är sån himlans snäll och omtänksam männsika så har jag gjort massor med tidsinställda så ni har att läsa! hihi:D
Så det kommer att komma upp minst två tidsinställda varje dag, och även till Öland har jag gjort några tidsinställda, eftersom jag inte ska hem emellan.

Men visst låter det bra?! Att jag gjort så många tidsinställda, hihi:D

Så ville bara säga det, att även fast jag kommer att vara borta, kolla in här varje dag endå, för inlägg kommer det! :D


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen