Övernattning!!

2012-06-02 • 10:06:14 / Allmänt / Kommentarer (1)

Godmorgon på er!
Om cirkus två timmar drar jag mig MIT stallet för att vara där till imorn, det blir grymt!
Just nu håller jag på att packa, och i packningen finns min tjockaste VINTERjacka och det är 2 Juni.. Det är ju hemskt!!;o
Men aja, jag hoppas inte att jag kommer frysa iallfall! Men det är ju kallt att ligga på marken vid ett på natten.. haha, men det är det värt!

Nej, nu ska jag fortsätta packa så hörs vi och jag har gjort några tidsinställda också!

Hejsvejs!

haha, igga mongot med vinterjacka på bilden..;)

Kommentarer
Fanny Jaensson

du är så fin frida!!<3

2012-06-02 // 10:21:32
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen