Påväg hem!

2012-06-27 • 20:12:37 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej på er hörrni!:D
 
Just NU är jag påväg hem från Öland, vi åkte lite tidigare dels för att det flyttade in en huggorm bredvid oss, och det är kanske inte bästa grannen..:s
Men idag var det riktigt fint väderooch har solat och badat, har tillomed fått lite färg!(y)
 
Vi är ju påväg hem, fast vi kommer hem imorn för att vi stannar och sover på vägen. Men vi kanske stannar och sover på landet torsdag-fredag, vi får se!
Ohjuste, när jag får tid så ska jag skriva om Hällefors och lägga upp bilder! Men efter det blir det förmodligen lite sämre uppdatering, för vi ska börja flytta alla saker till nya huset på måndag, så jag flyttar nästa vecka någon gång och jag har inte ens börjat packa ner sakerna, höhö...
 
Nej, nu försöker jag avsluta detta tråkiga inlägg, hejdåååååå!:D
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen