Städerska..!

2012-06-05 • 09:41:37 / Allmänt / Kommentarer (2)

Godmorgon allihoppa!

Om några har missat det, så är vi lediga hela dagen idag för att tjäna ihop pengar till skolan.
I minst fyra timmar ska vi "jobba". Jag har "jobbat" i en timma och jag orkar inte mer.. haha. Men jag har hunnit tvätta och städa och damsuga hela mitt rum! Snart ska jag börja med min lillebrors rum och tvätta husvagnen.. haha.

Men sen kommer ett inlägg om dagen i bilder! :D
Klockan 4 drar jag upp på stan och möter Smilla, sen vif 6 åker vi till stallet och ska grilla med sporren, myspys (y)

Nej, nu tror jag tvätten är klar därnere, hejdåååÅ!
btw, känner  ig som värsta städerskan..
btw, en gång till, Vet någon om dom inläggen man sparar i utkast försvinner någon gång? För jag har minst 15 inägg som ligger där, och jag skulle bli liiiiiiiiiiiiite sur om dom skulle försvinna, så någon måste hjälpa mig! ;o



 
Fina Landela, även Clerrans mamma :D

Kommentarer
Maja Janson

Inläggen finns kvar i arkivet :) <3

2012-06-05 // 09:52:01
Hemsida: http://majanson.blogg.se/
Daniela

VIlken fin häst! Är det du som har fotat?

2012-06-05 // 17:33:58
Hemsida: http://powerpony.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen