Vad hittar ni på i sommar?

2012-06-07 • 07:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)

Vad ska ni hitt´på i sommar?

Mitt sommarlov börjar iallfall med Hällefors i en vecka, sen kommer mina föreldrar och hämtar mig, och vi åker raka vägen till Öland, på självaste Midsommarafton då Hällefors slutar.
Är på Öland i en vecka. När vi kommer hem vet jag inte riktgit vad vi gör exakt.
Men under resten av sommaren ska jag hinna åka till varberg, vara massor på landet, rida Clerran, åka till Falsterbo, vara med en massa kompisar och hitta på skojsiga saker och Åby ridläger sista veckan på sommarlovet!

Mitt sommarlov kommer bli fantasktist känner jag på mig, och jag hoppas att erat blir minst lika bra!

vad ska ni göra i sommar??:D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen