Veckan!

2012-06-04 • 00:01:00 / Allmänt / Kommentarer (0)

Ungefär såhär kommer min vecka att se ut!
På tisdag så får vi ledigt från skolan så ska vi jobba hemma och t.ex tvätta förnster. I 4 timmar ska man jobba så får vi pengar, och sen ska vi bygga en skola i Colombia, eller något sånt land..

Sen är det ju röddag på onsdag, så ingen ridning:/ Men på torsdag blir det ridning! :D

Och på fredag, lördag och söndag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, det är första helgen på över 6 veckor jag inte har något inplanerat, men det är samtifigt rätt skönt. Kanske blir något som vi kommer på i veckan att göra, men annars åker jag ut till Clerran och kanske rider henne! och det hoppas jag verkligen på!! Saknar henne så det gör ont..

Nu vet ni ungefär vad jag kommer att syssla med i veckan!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen