Baby you ligth up my world

2012-03-16 • 15:48:05 / Allmänt / Kommentarer (0)
Tjollahoppsan!

Första gången jag sätter på datorn sen i lördags.. shiiiiit, nu har jag varit duktig! haha
Men, a, det kanske ni har märkt av uppdateringen..

Men nu sitter jag iallafall här och kom hem från skolan vid 3. Sen det har jag kollat på TV  och ätit ballerina kladdkaka med mjölk.. det är ju det godaste som finns..!! ;o
Idag tror jag det mest blir mys med familjen.


Ni får ta och säga önskeinlägg så det blir bättre uppdatering nästa vecka!

Nu ska jag kolla bloglovin, hadet bäst hejdå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen