BODABORG

2012-03-11 • 21:10:35 / Allmänt / Kommentarer (1)

Känslan när man skrivit ett jättelångt inlägg om dagen som sen försvinner.. FML

Men dagen på Bodaborg var grym med världens bästa tjejor! Vi gick av fel, frågade karlskogabor om vägen och sjöng allsång, haha!
Jag, Ebba B och Smilla var i lag och vi fick inte lite skrattattacker.. haha, och jag känner mig ju inte lite klumpig efter att ha ramlat 3 gånger på samma bana.. Haha!! Men "Jag reste mig igen" haha, Törstens grymmaaa låt var med oss hela tiden! hahahah!

Dagen var iallafall grym tjejor och vi får hitta på någonting snart igen!:D

Nu är jag riktigt trött och tror det blir sängen snart.. Hejdåå, godnatt!



Kolla poängen, är jag grym på något sätt?!

Kommentarer
Tuva

hahah och du fuskade ju verkligen inte så tempel run;)<33333333333333333

2012-03-12 // 18:30:28
Hemsida: http://cavallii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen