Dressyrcupen 18/3-12 ~ Eddy

2012-03-19 • 08:34:54 / Allmänt / Kommentarer (1)

Jag hade ju självklart Eddy då. När vi red fram ibörjan kändes det bra, men sen när vi gick över på andra delen (där det är väldigt tungt) så funkade verkligen ingenting, jag kunde knappt fatta galopp eller nånting, han tyckte det blev för jobbigt helt enkelt.
Jag tänkte t.om såga att jag inte ville vara med, men jag hoppade det.

Väl inne på banan gick det mycket bättre! Där lyssnade han faktiskt rätt bra på mig, det var bara ibland som han blev lite seg.

Det var inte "vanlig" bedömmning, utan enligt ryttartestet, och då bedömmer dom bara på ryttarens sits och hjälper. Det gick rätt så bra, dom "klagade" på en sak som jag visste att dom skulle skriva, att jag lutar mig åt vänster. Det gör jag jämt, tillomed när jag inte rider, men jag försöker träna bort det!

Jag tycker det gick rätt så bra iallafall och Eddy var inte på sitt bästa humör, men det var väldigt kul iallafall!:)


Bilder kommer!

Kommentarer
Amanda - en satsande dressyrryttare

Åå tack ! :D

2012-03-19 // 13:49:46
Hemsida: http://perfectpony.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen