DRESSYRCUPEN 4/3-12 - EDDY + BILDER

2012-03-05 • 10:00:00 / Allmänt / Kommentarer (1)

Kom dit vid halv 8, borsta, knoppa och allt sånt där you know.

Sen började vi rida fram, ibörjan var han riktigt seg, men sen vaknade han till lite och gick rätt fint i slutet :)

Sen på själva banan började det med att jag gjorde en halt ibörjan, som man inte skulle göra, min hjärna kopplade ur .. haha, duuuuuktigt Frida!

Men Eddy var HELT underbar, han gick som en klocka och var fin och lyssnade rätt bra på min skänkel förutom i ökningen han gick faktiskt fint nästan hela programet, sååååå stolt över honom!

Men jag fick iallafall ihop 64,07% trots min "felridning".

Och med det blev vi 2:a! Ååååååh, världens bästa, finaste, bästaste, grymmaste och allt sånt där Eddy!


Jag är så himlans glad efter måååånga dåliga ridlektioner (med andra hästar) och så gick det äntligen bra idag :D


Ni får se några utav bilderna som pappa tog:








Resten dyker väll upp någon gång ;)

Kommentarer
Fanny Jaensson

fina nu är, grattis! :D <3

2012-03-05 // 19:57:53
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen