Ridlektionen

2012-03-14 • 20:31:33 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hemma från stallet nu, ridningen på Ferrari gick rätt bra, ramlade bara av en gång. Vi hoppade ett litet räcke sen till ett räcke med tre galoppbommar före, vi hoppade det många gånger och hon höjde varje gång. Sen blev det rätt så högt, och då blev Ferrari osäker och visste inte om hon skulle våga hoppa eller inte, så det blev lite konstigt och jag ramla över huvudet på henne, men.det gick bra. Men annars tycker jag lektionen gick rätt bra:)

Nu måste jag nog ta tag i den riktigt tråkiga kemin som vi har prov på imorn ..

//ByeBye!

Kommentarer
Mizel Eriksson

haha bilden, så sant! :)

2012-03-16 // 17:16:39
Hemsida: http://vibymizel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen