Sorry, ridpasset, Rörigt inlägg

2012-03-01 • 07:15:35 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hej kära bloggläsare!
Först vill jag bara säga förlåt för den usla bloggningen, men det är lite mycket nu och jag har inte ens startat datorn denhära veckan.

Och sen vill jag säga att min kamera är tillbaka (den var inne på lagning) ! Så nästa gång jag får tid att gå ut, så blir det bilder, och ni får jätte gärna fråga om jag kan fota er!(a) typ i karlslund eller någe sånt:p


Igår var det ridning, hoppning, jag red Ferrari och det gick iallafall bättre än förra gången, och det kändes att jag hade kontroll på henne ibland, när hon inte sprang som en galning.. Hesta pluttan gillar å springa!


Ikväll blir det ridning igen, tror vi rider dressyr eller markarbete:)


Nu måste jag snart cykla till skolan, så vi hörs och jag SKA försöka blogga mer!
Men ni får gärna komma med önskeinlägg så blir det lite mer uppdatering! - det kan vara VAD SOM HELST!



Sorry för rörigt inlägg, men Hejdå och hadet bäst!:D


Kommentarer
Amanda - en satsande dressyrryttare

Tack hihi ! :D <3

2012-03-01 // 08:38:09
Hemsida: http://perfectpony.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen