Spindlar...

2012-03-28 • 10:04:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
haha, nu ska jag försöka skriva om en hemsk händelse, enligt mig, hahha..


Jag skulle sova, och så låg jag i sängen och höll på med iPoden, och sen när jag gjort det ett tag, så ska jag vända mig om och släcka, då ser jag en stor och hårig spindel som kryper imot mig på min kudde! åhherregud, snacka om att jag fick panik, jag hoppade upp och skrek och så kommer mamma in och skriker "Brinner det?!" då skriker jag tillbaka "Nej, ännu värre, en spindel i min säng!!"
haha, och dom tre ärmsta nätterna sov jag i soffan istället..

hhaha, jag ryser när jag skriver dehär, uuuuush vad läskigt det var! ;o

ungefär såhär såg den ut:


haha, ush, nu måste jag avsluta inlägget för det känns som om det kryper spindlar överallt på mig nu..
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen