What would I do without you?

2012-03-21 • 13:04:00 / Allmänt / Kommentarer (1)

Shit, altså vad 17 skulle jag göra utan dig?
Det är hos dig jag mår som allra bäst. Hos dig vet jag att jag alltid är välkommen, jag kan dela med mig av allt till dig, glädje, tårar, funderingar - allt.

Jag skulle vara en helt annan människa utan dig.

Jag kommer ihåg tiden då du var halt, då jag trodde att jag skulle förlora dig. Den tider var hemsk, jag grät mig till söms nästan varje natt, jag ville vara hos dig hela tiden för att se till att ingen tog dig ifrån mig.

Men den tiden är över nu, allt gick bra och allt ska gå bra. Vi har lämnat det bakom oss och blickar framåt nu.

Du är grym älskling och jag släpper aldrig taget om dig, vi hör ihop, det vet jag.

Älskar dig så himla mycket Eddy, ville bara säga att jag inte skulle klara mig utan dig, men det går verkligen inte att förklara hur mycket jag älskar dig med ord.
Kommentarer
Emilia

Kolla här!! vad tror du har hänt med hästarna??



http://emilialarsson.blogg.se/2012/march/vad-har-hant.html#comment

2012-03-21 // 13:16:49
Hemsida: http://emilialarsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen