Svaren från frågestunden!

2012-03-27 • 10:00:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Skulle gjort en videovlogg, men jag såg bara konstig ut, så jag vågar inte lägga up den.. hehe:s



Q/Vilken är din favorit frukt?
A/Apelsin och Ananas!

Q/Din allra högsta dröm?
A/Vet faktiskt inte, flytta till en stor gård, ha hästar och familj och vara lycklig! :D

Q/Vad vill du bli när du blir stor?
A/Fotograf eller någonting roligt med hästar, har faktiskt inte funderat så mycket

Q/Hur länge har du ridit?
A/I 6/7 år tror jag

Q/Vad andvänder du för smink?
A/Bara maskara, om jag orkar foundation.

Q/Vilka sidor gå du alltid in på först när du sitter vid datorn?
A/Facebook!

Q/Om du fick byta namn på Eddy, vad skulle han heta då?
A/Teddy tror jag, hahah .. ;)

Q/Din bästa tävlingsstart?
A/hm, tror det var hopp KM 2011 med Ineke, och dressyr KM:et gick också bra, eftersom jag vann- Med Ponsse. Men den jag vart nöjdas över är nog dressyrcupen omg. 2 som var i februari med Eddy!

Q/Tror du att du kommer sluta med ridningen snart eller om några år?
A/Nej! Tror verkligen inte att jag kommer att sluta med ridningen, brinner verkligen för det!

Q/Kommer du stanna på ridskolan eller vill du ha meddryttarhäst fast kanske inte har tid just nu?
A/Jag vill ha medryttarhäst, och har faktiskt gjort upp lite planer och överenskommelser inför sommaren/hösten höhö, nu blev ni nyfikna va? ;)

Q/Hur många olika ben&jerry smaker har du ätit?
A/tre!

Q/Brukar du att peta i näsan?
A/Alltid!, haha, du är så konstig Sofia.. ;))

Q/Vad är din bästa film?
A/Finns många bra, men de bästa är nog Twiligt, typ alla :p

Q/Visst är one direction bara bääääääst!?
A/Dom är awsume!

Q/Jag kommer typ dö när du åker till london skitunge :(
A/Och jag kommer berätta allt kul jag gjort för dig när jag kommer hem! hahaha, nejdå!;)

Q/Vad tycker du om miiig?
A/Du är awsume Sofia Larsson! och en riktig knäppis är du också.. Love you!

Q/Vad tycker du om mig?
A/Fanny Jaensson, du är verkligen en jääätte snäll och fin flicka och tagga övernattningen eftersom du är med, eller huuur? :D

Q/Ineke/Eddy?
A/Jag verkligen älskar båda två, men Eddy är foorever number one för mig!

Q/Vad är ditt fullständiga namn?
A/Frida Hanna Rydbjer!

Q/Finns det någon häst/ponny du hatar och i så fall vilken?
A/Nej, jag gillar alla hästar, vissa mer och vissa mindre, men jag kan inte säga att jag hatar nån, men det finns dom jag inte riktigt passar med :p

Q/Vad fick du i födelsedagspresent?
A/Blåa JW ridbyxor, JW stövelväska, London resa, 2 converse, parfym, 1300:- och lite andra saker! :)

Q/Vem är din idol?
A/Har ingen riktigt idol, men gillar 1D, men jag lyssnar på låtar jag gillar! ;)
 
Q/Vem hejade du på i mello?
A/Loreen!

Q/Vem är din ridförebild?
A/Roffeeee!:D


Tack för frågorna,  och ni får självklart fråga mera! Bara att fråga på! :D
Kommentarer
Matilda

cool bild:)

2012-03-31 // 22:38:23
Hemsida: http://matildabolinder.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen