You smile, I smile

2012-03-30 • 15:30:11 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hemma från skolan och jag fastnade framför TVn med en macka i handen.
Förresten, på livskunskapen pratade vi om dendär svimsaken, om att vi inte ska göra det, för det är skitfarligt, så gör inte det mina vänner!

Resten av dagen tror jag att jag mest är hemma och myser med familjen.
Igår var jag på Hööks en sväng, fick med mig hem dendär snygga MH-Jackan:))

Nu ska jag lyxa till det med en glass, vi hörs sen, hejdååå


Typ exakt en månad kvar:D

Kommentarer
Lowa

Snygg blogg!!

Vad är de bästa med bloggandet tycker du?!?..!

2012-03-30 // 15:50:52
Hemsida: http://girltimee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen