Förlåååååt!

2012-05-09 • 21:53:34 / Allmänt / Kommentarer (0)

Ouff, jag bröt mönstret och hade en annan rubrik än alla andra, som är typ " reeegn" höhö;)

Men Åh, förlåt för urusel uppdatering, verkligen förlåt! Men jag bloggar så mycket jag hinner!

Ridpasset idag gick faktiskt riktigt bra tycker jag! Kan försöka skriva ett inlägg om det imorn!
Men nu måste jag snart bädda ner mig, måste först fixa läxor...
Imorn i skolan ska vi till Gustavsvik också och simma och lite på äventyr(y)

Nej, men nu får jag ta och avsluta det här, och jag försöker verkligen att blogga så mycket jag kan!

Men har ni något önskeiblägg? Lovar att fixa det isånnafall, så passa på!:D

Hejdåååå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen