Frida is back!

2012-05-01 • 21:34:15 / Allmänt / Kommentarer (3)

Yees, nu är jag tillbaka!
Dagarna i London har verkligen vart helt underbara, skulle lugnt kunna vara där längre!
Men jag vet inte i hur många rull trappor vi gått i, säkert flera hundra, haha, heeela tiden!:;o
Ska försöka sätta mig och skriva ett längre inlägg om resan snart, om ni vill??

Kom faktiskt precis hem, planet landade vid 7 i Västerås och sen kom vi hem nyss.
Jag har shoppat en massa, mer än vad jag trodde, och om jag var miljonär så skulle jag nog kommit hem med halva London..
Vill ni att jag lägger upp bild på det jag köpt, eller är det bara tråkigt??

Min snälle käre vän Julia har ju bloggat, taaaack för det!!

Nu måste jag äta något och berätta om resan för resten av familjen som inte var med, så vi hörs mina vänner, och jag hoppas att ni har haft en bra lång helg!:D


Kommentarer
Maja Janson

Visa allt du köpte :D

2012-05-01 // 23:55:12
Hemsida: http://majanson.blogg.se/
anonym

lägg up bilder på allt du köpte :D

Bra blogg :)!

2012-05-02 // 17:43:35
linneaaversten♥

Bild på allt du köööööpte!♥

2012-05-03 // 15:45:43
Hemsida: http://ponnyandhestt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen