Home!

2012-05-13 • 14:09:33 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hemma nu!

Asså gud, denna helg i Ånnaboda har vart så sjukt rolig! Har inte skrattat såhär mycket på evigheter, älskar er en massa!
Och guuuuud vad vi skrattade igår vid grillen, när vi satt i soffan, när vi skulle sova, och ja, allt, ni skulle bara veta!! hahahaha!

nejmen det har iallfall vart grymt! Nu sitter jag och försöker tvinga mig ut på en springtur..
Sen kommer även ett veckoshema och sånt! :D

Nu tänkte jag springa ut och springa, vi höörs!


Sen får ni veta vad jag och denna finiga tjej (förmodligen) ska göra på söndag, hihi :D
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen