Hoppaaaas!

2012-05-30 • 20:51:11 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hej! Hemma från ridningen som gick riktigt bra för det mesta, men skriver om ridningen någon annan dag!
Skolan var helt ok.

Imorn är det ridning och vi ska förmodligen hoppa, och jag önskar såhääääääääääär mycket att jag gå min älsk, Eddy!
Hör och häpna, men han har precis fått börja hoppa så jag har inte hoppat med honom sen nyårshoppningen för över ett år sen!!!!!!!!!!! Så då fattar ni hur glad jag skulle bli om jag får honom, hihi!:D

Nej, nu ska jag fixa lite saker så hörd vi imorn! Hejdåååå!

I love you(L)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2863366/images/2012/pic_204706199.jpg" class="image">

Kommentarer
Amanda - en satsande dressyrryttare

svar: Åå tack! :D <3

2012-05-31 // 08:16:50
Hemsida: http://perfectpony.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen