Hoppcupen!

2012-05-25 • 20:07:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
På söndag är det den tredje och sista omgången i hoppcupen.
Gångerna innan haar jag haft Ineke och henne vill jag ha igen, men nejnej, det ska jag inte ha, för jag ska ha Jigsaw, en stor D-ponny på fyra ben, och lite seg kan man ju också kalla honom.

Sist jag red honom, tror jag, var i Hällefors förra sommaren.., altså ett tag sen.
Så altså har jag verkligen inga krav på mig eller honom, jag gör mitt bästa och så får vi se hur bra det går. Fast jag har faktiskt hopp "tävlat" med honom en gång, det var på en blåbärs hoppning 2008..
Sen tror jag att det är stilhoppning också!


Jag och Jigsaw någon gång 2009.


Jag och Jigsaw förra sommaren.
Kommentarer
fanny

sv: Ja , jag är jätte taggad! :D Äsch det kommer gå as bra jue! Frida du rider bättre än mååånga ryttare så du kommer klara han galant! :D <3

2012-05-25 // 21:20:56
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen