Need help!

2012-05-29 • 22:00:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Nu har jag suttit i år och dar och försökt få fram en header, har testat minst fem olika program, men tillslut kom jag fram till att jag nog är blond från botten, jag fattar verkligen 0,0..

Denhär desigen har jag ju haft ett bra tag nu och jag vill ha en annan, så någon därute som skulle vara snäll att göra en design till mig?! (Eller någon som vet någon som ni tror kan göra en till mig)
Ni anar inte hur glad jag skulle bli då, om du har lust, släng iväg en komentar nu på en gång och gör mig glad!

Tack på förhand //Frida


En av alla dessa "fina" headrar jag haft, söt..
Kommentarer
Olivia

http://agnesmj.blogg.se/ ? :)

2012-05-29 // 22:46:57
Hemsida: http://messiolivia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen