Ridpasset i onsdags!

2012-05-11 • 11:39:28 / Allmänt / Kommentarer (0)

Red som sagt Jim!
Vi började självklart med att rida fram, lite skänkelvikningar och sånt som vanligt. Han kändes rätt bra och formade sig och följde mig!

Sen började halva gruppen hoppa 4 studs på lite böjt spår (det var: hopp, hopp, 2 galoppsprång, hopp, hopp)
Dom första gångerna kom vi in lite konstigt och så, men sen kunde jag reglera sprången och det gick jättebra!
Sen gjorde vi samma sak i andra varvet, som är hans svår varv. Han tryckte ut väldigt mycket, så ibland sprang vi utanför studsen, istället för i den;) men det gick helt okej!

Och så hoppade vi lite saker, bl.a först på ett räcke, 4 korta språng till räcke med bommar på sidorna, som Jim tyckte var lite läskigt, men det gick bra!
Sen gjorde vi samma sak, fast med 3 långa språng, det gick jättebra!:D

Sist hoppade vi först på ett räcke, högersväng på ett till räcke, vända upp på oxer och sen 7 språng till räcket vi hoppa först (skriver på mobilen, så blir ju lite svårt att rita banan).
Första gången kom vi lite konstigt på andra räcket, men sen gick det verkligen jättebra! Vi hoppade det några gånger på olika höjd och det gick super!:D

Jag tycker faktiskt att ridpasset gick riktigt bra och det var riktigt kul!:D


Gammal bild på mig och Jim, men bilder från i onsdags kommer!:D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen