Ridpasset i torsdags!

2012-05-11 • 21:18:52 / Allmänt / Kommentarer (1)

Fick rida världen bästaste Eddy, dressyr!

Vi började ju med att rida fram och så, sen skulle vi rida 10 jättekorta steg, 10 långa och så på långsidorna, sen volter på kortsidorna. Han var sjukt stretig och seg i munnen och var inte alls rolig.
Men sen gick det lite bättre och bättre.

Sen gjorde vi en massa och så, han lyssnade väll ibland, men oftst så var han bara sttetig och tjaffsig i munnen. Försökte hela tiden få igång hans bakben, ´det var även därför han var stretig i munnen, altså för att hans bakben inte var igång.

I slutet, shiiiiit vad han jobbade på, vilken känsla, han verkligen jobbade med bakbenen under sig och shit vad fint han gick, och tillomed galoppen, ååååh vad stolt jag blev över honom, hihi!
Men jag ska säga att jag verkligen inte fick någonting gratis, fick jobba skiten ur mig och svettades veeeerkligen ihjäl efteråt, haha!
Och nussetussen var aldeles luddrig mellan bakbenen för han hade jobbat med dom efterråt. Då fick man ju se resultat också, höhö.

Jag tycker ridpasset gick riktigt bra, iallfall i slutet;)

 såhäääär synd att ingen fotade :/


haha, ser ni, blåsten i håret, äkta Carolaaaa, höhö..

Kommentarer
Emma - hästblogg

super fin bild:D

2012-05-17 // 12:26:33
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen