Shopping!

2012-05-04 • 20:38:38 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hejsan!

Efter skolan gick jag upp på stan med några kompisar, vi fika och hade det bara bra! Sen fick jag även med mig ett par solglas ögon och en tröja hem!

Nu försöker jag titta på hockey och tycka att det är kul, men det går inte så bra.. Sjukt tråkigt, höhö, sorry alla hockey spelare..;)

Nej, nu ska jag fixa lite för imorn, så vi hörs och ha en bra fredags kväll!:D

Det jag köpte, dålig bild på tröjan, man ser inte hur den ser ut, men nu får det vara såhär, hehe..


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen