Tävlingen idag, lallalalala..

2012-05-27 • 17:07:56 / Allmänt / Kommentarer (2)

Hej! Tävlingen idag gick skit och jag suger på att rida. Hejdå.

Nejmen det gick faktiskt ruskigt dåligt, självförtroendet i ridningen är verkligen på noll igen efter tusen misslyckade tävlingar i rad.
Men nu orkar jag inte tänka på det för då blir resten av dagen för alla i min omgivning inte så rolig..;)
Men ah, alla andra var väldigt duktiga iallfall!:D

Nu sitter jag på trädgården och solar och pappa grillar, livet(L)
Om en stund tror jag att jag cyklar upp på stan och köper godis med några kompisar till sixtorp imorn med klassen.

Nej, nu ska jag fortsätta sola och iallafall försöka få lite färg! Vi hörs, Hejdåååå!



ååååh, vad jag älskar dig!(L)

Kommentarer
Fanny Jaensson

Du var jätte duktig Frida! Det såg jätte fint ut tills di ramlade av, men det är sånt som händer. Det går bättre nästa gång du tävlar! :)



sv: Tack detsamma! :D <3

2012-05-27 // 17:26:59
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/
Tuva Svedin

sv; JAAAAAAAAA!<33333333333333333333

2012-05-27 // 18:22:25
Hemsida: http://cavallii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen