Hoppgruppen igår!

2012-05-17 • 20:03:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Jag red ju då Jim!

Vi red på framhoppningen, i paddock. Vi började med framridningen, självständigt i båda varv och så.
Både jag och han kändes sjukt ofokuserade och det kändes inte alls bra.. men ah.

Sen skrittade vi över en vattenmatta, först ville han inte alls gå över, men sen tog han världens skutt, höhö;)

Sen hoppade vi såhär:

Det gick faktiskt riktigt bra! Vi gjorde det där kanske fyra gånger, och det kändes faktiskt väldigt bra och vi fick till avstånden bra förutom en gång(y)

Sen Hoppade vi sähär:

Det gråa på första hindret ska föreställa en grind. Det blåa på andra hindret är en vattenmatta och de röda sakerna på sista hindret är sockerbitar (som hinderstöd) som stog under hindret.

Första gången stannade han på grinden, men sen hoppade han över det med mycket smackningar ;) Och vattenmattan hoppade han faktsikt över, han tänkte stanna, men då sa jag till honom;) och sen stannade han på hindret efter, men sen gick det bra!
Andra gången vi hoppade det, så var det rätt mycket högre. Han stannade på grinden, och hahahaahhaha, andas, jag hamnade på ahlsen och han travade iväg och där sitter jag, hahah! men ah;))
Sen andra gången vi kom mot det, stannade han igen och då, gissa, då ramlade jag av, höhö, men jag kom precis mellan hinderstöden, det var ju en oxer, så jag hade riktigt tur!
Sen sänkte hon lite, för jag kände mig osäker anars, och då hoppade han och sen hoppade han dom andra hindrena också :D

Jag tycker ridpaset gick helt okej, jag var aldeles för ofokuserad ibland och vet inte vad jag höll på med, men ah, helt okej gick det!

Blider kommer kan jag lova er, och även på avramlingen, så ni har något att se fram emot! HAHA! ;))


Jag och Jim en annan gång, Fotografen
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen