Utvecklingen

2012-05-18 • 16:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Sparar ni era protokoll och sånt från tävlingar?
Jag sparar alltid sånt, även fast det gått piss, just för att det är så kul att kolla på sen, och se hur man förändrats och sånt! :D

Och sen efter varje ridpass skriver jag ner det i en bok (som ni ser på bilden), skriver typ vilken häst jag red, vad vi gjorde och hur det gick och lite så!
Det tycker jag är jättekul att kolla tillbaka på, för det har jag faktiskt gjort i 4 hela år, varje ridpass, ridläger, uteritt, ja, allt!:D
Häromdagen satte jag mig och kollade i den, och det var tillomed skrivet när jag red på Rinkabyridskola, iallfall i slutet på den tiden, och det var jättekul att läsa! :D

Hur gör ni? Sparar ni era protokoll m.m?:)




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen