Vad skulle man göra utan bloglovin?!

2012-05-18 • 08:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Ja, asså, jag räknade faktiskt nyss alla bloggar jag följer på bloglovin och jag skämtar inte ett dugg, men jag följer 126 bloggar! trodde faktiskt inte att det var så mycket, visst, vissa av bloggarna bloggar inte längre och så, men dom flesta gör ju det!
Och då tänkte jag, vad 17 skulle jag göra utan bloglovin? hahah, asså för jag kommer ju inte direkt ihåg alla bloggar.. ;))

Nejen jag tycker iallafall att bloglovin är riktigt bra! Tycker inte ni också det? :D
Medans vi ändå håller på, så kan ni ju ta och klicka in HÄÄÄÄÄÄR! :D





Källa: Google
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen