Veckans häst hos cavallii.blogg.se!

2012-05-14 • 18:18:40 / Allmänt / Kommentarer (0)

Jag tycker att min sköthäst Eddy ska bli veckans häst/Ponny på eran blogg för att han är sån gryyyym häst!
Det är hos honom jag altid går till om jag är glad, ledssen, eller någonting. När jag är arg eller ledssen, så sätter jag mig alltid under hans krubba och berättar verkligen allt för honom, och det känns verkligen som om han föstår mig och försöker trösta mig.
Han är så himlans sjukt underbar på alla sätt och jag älskar honom oerhört mycket och min kärlek till honom har inte ändrats på dessa tre år som jag vart skötare på honom.
Eddy själv är en ponny på 148cm som har glimten i ögat. Med nybäörjare är han riktgit duktig och sköter sig, när man gör någonting som han tycker är kul, så hoppar han upp i luften och börjar bocka, så himlans söt:´)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen