Dagen!

2012-11-03 • 18:36:56 / Allmänt / Kommentarer (2)

Hejsan! Kom hem för ungefär en timme sen efter att ha vart borta nästan hela dagen på danstävling i mellringe. Kollade på min kusin och shit vad duktig hon är! Vann i både singel och par, sjukt bra är du! Och asså dom som dansa, dom såg ut att ha så sjukt kul och det såg kul ut, jag skulle lätt dansa disco om jag inte red! (om jag nu skulle kunnat dansa..;))

Nu är vi påväg till någon typ spökvandring tror jag, med min lillebror. Efter det blir det pizza och hemmamys! Imorgon åker jag förmodligen till Anneli och rider, får se!

Men vi höres senare eller imorgon, Hejdå!

Duktiga Kusin vitamiiiin!

Kommentarer
Gabbi

Fin header du har :D Gör du bloglovin'byten? Kramar!

2012-11-04 // 16:48:33
Hemsida: http://therescue.webblogg.se/
linneaaversten♥

Men ååååhhhh vi hade ju kunnat träffas då ju? <3

Svar: Jaa, men du måste ju säga till när det går har jag ju saaaagt! ;) :D<3
Frida

2012-11-05 // 19:12:24
Hemsida: http://islandsmupparnas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen