I want you

2012-11-07 • 22:18:44 / Allmänt / Kommentarer (0)

Godkväll! (känner att alla inlägg börjar likadant..) Kollat på The O.C nu i cirkus en halvtimme och ska snart sova.

Hade Cash som vanligt idag. Känner att jag inte alls är lika rädd för att ta i med honom längre, så det är ju iallfall bra! Men han var så jääääkla seg, altså shit! Men jag följde med i sprången mycket bättre kändes det som också (han hoppar väldigt speciellt, så tycke det var lite så Ibörjan att veta hur man skulle göra). Men ah, passet gick väll helt OK.

Imorgon är det först skola, sen slutar jag vid halv 2 och då måste jag hem och plugga och göra Hemptov, sen ridning på kvällen. Hoppas så sjukt mycket på Eddy, men vi får se! Hejdå, Godnatt och ha det bra! Vi höres imörgön

Hahahha, jag och min fine vän hade lite kul på och efter bussen förut.. Bjuder som 17 på bilden!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen