Lollipop!

2012-11-08 • 21:15:59 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej! Påväg hem från stallet nu. Red Lollipop för att Eddy var tvungen att gå nybörjarlektion:( Men iallfall, första gången jag rider dressyr på Lollipop, eller sist var nog cirkus 3 år sen. Hon är en snabb c-ponny, men som är väldigt lat (altså hon springer ifrån jobbet och orkat inte jobba). Som ni kanske vet så är jag lång, så det var lite jobbigt att rida en för liten ponny, men skitsamma.
Det gick bra i slutet, men jag är så himla arg på mig själv för om jag hade ridit som jag gjorde i slutet, hela tiden, så hade det gått så mycke bättre! I slutet gick hon i form i alla gångarterna faltiskt, men det var slutet det.. Men ah, hon var duktig och inte jag, speciellt inte Ibörjan.. Men om jag inte får Eddy nästa gång, så vill jag faktiskt rida Lollipop, för hon var lite rolig att jobba med!:)

Men nu är jag hemma,vi hörs imorgon och ha det bra tills dess, Hejdå!

Lollipop och jag på en hopplektion för ett tag sen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen