My day!

2012-11-26 • 22:05:48 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er! Kom precis hem från mina kusiner, har vart där för att en utav dom fyller år idag, Grattis igen! Vi var där rätt så länge, innan det så var jag på någon balett sak med skolan, fast efter skoltid, så hoppas vi får komp ledigt för det!

Imorgon är det skola som vanligt, sen hem och plugga och sen till stallet för att gå på sporren möte. Efter det så kanske vi åker till Hööks för att det är 15% rabatt för ÖFK's medlemmar och jag ska kolla på ridstövlar. Men ah, det blir nog bra, förutom detdär med pluggandet..:(

Men see u och ha det bra, Hejdå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen