Ridning på Jigsaw

2012-11-20 • 22:00:41 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej! Ligger just nu i sängen och kollar the o.c. Kommen för cirkus en timme sen och har pluggat en massa, den ska vara inlämnad imorgon och jag känner verkligen att den inte blev bra.., aja.

Förut i stallet så red jag faktiskt istället för Maja. Red Jigsaw, dressyr och det var riktig längesen jag red honom, men jag tycker det gick himla bra faktiskt! I slutet fick han en lite stadigare form, han var så himla vinglig Ibörjan och blev liksom att han arbetade med bakbenen ibland, men tillslut fick vi ihop dom hyffsat iallfall! Gillar faktiskt Jigsaw, skulle gärna vilja rida homonymer om jag inte var så jäkla lång..

Men ah, Felicia fotade så ni får bilder någon dag! Imorgon är det skola som vanligt, sen hem en stund och sen till stallet och rida i hoppgruppen, har förmodligen Cash. Men vi höres imorgon Hejdå!

Ni får smakprov på en bild från idag, man kan inte spara dom ordentligt på mobilen, därför är den suddig.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen