Ridningen på Eddy!

2012-11-06 • 22:00:48 / Allmänt / Kommentarer (0)

Godkväll på er!:) Dagen har vart bra, började med skola och påväg dit halka jag med cykeln, jävla fucking is.., haha, lite klantigt kanske.. Efter skolan åkte jag hem och plugga lite sen till stallet. Var först på sporrenmöte, sen red jag faktiskt! Red istället för snälla Emma, tack så jättemycket!:D Skulle egentligen ha ridit Lollipop, men jag bör till mig till Eddy, tack alla inblandade, haha. Men ah, han var inte alls som vanligt.., iallafall inte Ibörjan, jättekonstig kändes han..? Men ah, sen galoppera vi en massa över upphöjda bommar, så hästarna hoppade över dom. Det gick verkligen inte bra, haha, men jag skyller det på mig för jag skulle satt ihop honom mera Ibörjan.., jaja!

Imorgon är det skola som vanligt, sen till stallet för att träffa kompisar och rida i hoppgruppen! Kommer bli fotad, så vänta er bilder!:D (y)

Men nej, vi höres imorgon och ha det bra tills dess, Hejdå!:)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen