Sista november!

2012-11-30 • 19:29:22 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er! Kom hem från stan för en stund sen, gick upp dit direkt efter skolan med Julia och Lovisa, vi åt Ben & Jerry's och hade det himla bra, skratta så jag fick ont i magen gjorde jag också, haha, älskar er era knäppisar! Skolan var också rätt så bra. Nu resten av kvällen ska jag mysa med familjen och lite så! Imorgon så ska mamma och pappa bort så jag och min lillebror sover hos mormor och morfar. Åker förmodligen ut till Anneli och rider Tyra, hoppas iallfall på det! Vad vi gör mer vet jag inte, vi får se imorgon.

Men nej, nu säger jag hejdå så höres vi imorgon, ha det bra!

Haha, Lovisa kämpade för denna bil, himla stolt är hon över den..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen