Söndag 11-11-12

2012-11-11 • 16:35:30 / Allmänt / Kommentarer (2)
haha, när jag skrev rubriken kom jag på att alla förmodligen skrev ungefär samma rubrik, fast förra året, fast med bara elvor, haha, kul.. eller..
 
HEJ! Kom hem för cirkus en timme sen från mormor och morfar, var där och typ åt mat och lite sånt. Innan det var jag på ridskolan och då tränade vi till Hälleforsnummret som kommer att vara på Lucia showen! Det blir super, ska förmodligen ha Lollipop, eller Eddy.., haha, vi får se! Men det kommer blir sjuuukt kul altså, kom och kolla! :D
 
Sitter begravd med läxor och prov så resten av kväle blir att försöka gräva mig ur graven, det kommer ta sin lilla tid.. Imorgon är det skola igen, orkar inteee!:( Tråkig dag blir det också, med plugg och en springtur.
 
Nej, nu måste jag börja om jag ska komma härifrån någongång! Hejsvejs!
 
hahahha, sööt..
Kommentarer
Frida Lindqvist

Hejsan!
Tack ska du ha! :D

Ja, jag gör bloggdesigner åt andra men efter ett beslut jag tog för några veckor sedan så tar jag inte längre in obegränsat antal beställningar utan endast en per månad. Nästa lediga månad är maj^^ Skriver gärna upp dig om du fortfarande vill ha! :)
Kram

Svar: haha, oj, det är långt kvar..;) Men skulle du kunna skriva upp mig, men sen om jag typ inte bloggar längre (men jag antar att jag gör det) eller dör, så kan du ju inte göra en åt mig, men ja, skriv jättegärna upp mig! :DKram
Frida

2012-11-12 // 10:23:39
Hemsida: http://fridazlindqvist.blogg.se/
Frida Lindqvist

Hahahaha, yes det är rätt långt kvar! Men japp skriver upp dig haha! ;D Kram

2012-11-13 // 17:16:44
Hemsida: http://fridazlindqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen