@Stallet

2012-11-18 • 11:05:24 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hejhej! Precis ridit program för Petra på Eddy, gick sämre än dömt och jag har aldrig ridit så jäkla dåligt och jag suger. Menmen, Eddy är iallfall bäst, detta glömmer vi. Är nog kvar i stallet ett tag tror jag sen resten av dagen vet jag inte vad jag gör.

Igår red jag Tyra och hon var himla duktig. Sen longerade jag Clerran, hon var också duktig! Sen var jag med Emelina och sen drog vi oss mot bion och träffa dom andra. Såg ju Breaking dawn part 2, och den var verkligen gryyyym, tycker alla som gillar Twilight borde se den!

Men vi höres senare eller ikväll, hejdå!

Bjuder på en bild på söta oss..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen