Gårdagens ridpass ~ Lollipop

2012-10-18 • 07:00:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Fick ju som sagt rida istället för Felicia i ponny hoppgruppen, fick då Lollipop. Hon en en C-ponny tror jag (kanske D) och är sjukt snabb!
 


Vi började rida fram och hon var, ja, liksom, snabb;) Men jag hade bra kontroll och så. Sen började vi trav hoppa ett kryss några gånger, gick rätt så bra faktiskt, bara att hon vart sjukt snabb efteråt. Sen la vi ihop det så det blev en liten bana på 4 hinder. Vi hoppade det två gånger och själva banan gick helt okej, förutom efter andra hindret, då hon blev så snabb igen. Men det är mest efteråt hon blir så himlans snabb!
 
Passet i sig tycker jag gick helt okej! Har ridit ponnyn någon/några gånger förut - men det var flera år sedan, så ja, jag är nöjd! Och hon kan bli snabbar och så, satt, ah! :D
 
Nu får ni en massa bilder som snälla Emma tog!:D
 
Visst är hon söt iallfall?? :')
Kommentarer
Anonym

Skulle du kunna berätta hur man gör när man har laddat upp filmen på youtube för att få den till bloggen ? :)

2012-10-18 // 16:51:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen