Hemma från springrunda!

2012-10-02 • 19:16:30 / Allmänt / Kommentarer (2)
Halloj!
Precis kommit in från en springtur känner att jag borde träna ännu mera..
Så sitter just nu och kollar på One Tree Hill och njuter av att vi inte har några läxoooor! Första gången på evigheter!!(L) Förutom en jävla bok att läsa.

Imorgon är det skola som vanligt, sen hoppgruppen på förmodligen tiger, det blir super!
 
Men nej, nu ska jag ner och göra fruktsallad, vi hörs! Hejdå!
 
btw, har fått tillbaka bloggsuget lite nu, men har ändå inga bra idéer till inlägg just nu, någon snäll människa som vill önska något, eller läsa/se bilder om något speciellt? Jag fixar allt som är möjligt!!
 
Fina Landela, min mosters som jag red i helgen!
Kommentarer
Julia

Berätta vem du är som person;)<33333333

2012-10-02 // 21:48:53
märtaaa

Du kan väl ha mer dagens outfits och tävlingar.
Hoppas du har det bra kompis :D

2012-10-03 // 17:04:38
Hemsida: http://www.martahulden.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen