Höjdupplevelse..

2012-10-17 • 20:40:29 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er!!

Kom hem för inte så länge sen från stallet, har hunnit äta och duscha. I stallet förut så red jag istället för Felicia i ponny hoppgruppen, tack! Då red jag Snabba Lollipop, sen i min vanliga hoppgrupp red jag den sjukt stora Chash! Asså shiet, och jag som är höjdrädd.. Snacka om att jag var det där uppe! Snälla Emma fotade i båda grupperna, så ni får bilder sen någon dag!

Imorgon är det först vanlig skola, sen hem en snabbis och sen tillbaka till skolan igen för att sova över med klassen, det blir super, även fast kg inte är speciellt taggad.. Men skitsamma. Jag ska altså inte rida imorgon. Ni anar verkligen inte hur många gånger jag bestämt mig: Sova på skolan, eller rida. Men ah, nu tror jag att jag bestämt mig, fast jag kommer förmodligen att ångra mig några gånger till. Men ah, rida gör jag ju flera gånger i veckan!

Men nej, nu ska jag plugga till provet vi har imorgon, så hejsvejs och ha det bra, så hörs vi imorgon!

Hahahhah, Asså åh, denhära bilen åkte framför oss på vägen hem, vet ni hur rädd jag blev först eller??!:o

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen